tiistai 26. marraskuuta 2013

Mä meen koska mun mentävä on

Hola mussukat!

Viimestä viedään niinku voi jo otsikosta päätellä. Puoltoista viikkoa niin mun päivät Asikkalassa on ainaki vähäks aikaa luetut :) MUTTA, sitä ennen on tehtävä vielä navettaviikko, jonka jälkeen näytän varmaan ihan zombielta.. Se on oikeasti yllättävän rankkaa työtä. Palkinnoksi olemme kuitenkin varanneet risteilyn Tallinnaan parhaan ystäväni kanssa. Shoppailua ja vähän nollausta, if u know what i mean ;)

Koko joulukuu tuntuu kyllä olevankin aika tapahtumarikas.. Ensin tämä navettaviikko, jonka aikana pitäisi saada asuntolan kamat kasaan ja siivottua huone.. Kun pääsen Helsinikiin, pitääkin jo pakata koko mun asunto, sillä joudun muuttamaan evakkoon sieltä putkiremontin ajaksi.. Pakkaamista pakkaamisen perään..Onneksi kuitenkin tulee lopulta itse joulu, jolloin aionkin ihan luvan kanssa juoda glögiä, syödä suklaata ja hengailla peiton alla.. Oon niin ansainnut sen. :)

Tosiaan niinkuin ehkä voisitte olettaa, että muuttaisin remontin ajaksi vanhemmilleni niin ei. Pitkään olin jo suunnitellut asian menevänkin näin.. Mutta, paras ystäväni heitti ilmoille ajatuksen, että muuttaisin hänen kotiinsa keskelle kaupunkia ! Vanhemmille takaisin ,määräyksen valtaan, muutto ei maittanut, joten nyt saankin avovaimon ja kaksi ihanaa kissaa kämppiksikseni. Muistatte varmaankin ne kissat joita olin hoitamassa ystäväni ollessa lomalla. :)

Muuten ei kuulu ihmeellistä. Tämä jakso on koulussa ollut vähän ikävä ja sekava. Kukaan ei tuntunut tietävän tunneista mitään ja tämä onkin saanut ilmaan yleisen hällä väliä asenteen.. Ehkä tekee meille kaikille ihan hyvää päästä tauolle koulusta ja tekemään eläinaiheista duunia, johon tässä kuitenkin tähdätään.

Viikonloput ovat tuntuneet myös aika lyhyiltä, kun on tosiaan ollut jo sunnuntainan takaisinpaluu koululle.. Olen yrittänyt nähdä kavereitani niin paljon kuin mahdollista ja se tuntuu suurelta määrältä kun vain sen 1,5pv voi olla Helsingissä.. Vähän liian monta kertaa olen sunnuntaina ollut lähtemättä koululle, milloin minkäkin verukkeen takia..

Älkää tosiaan ihmetelko jos minusta ei hetkeen kuulu kun on tosiaan näitä muuttamisia ihan kaksin verroin.. Palaan kyllä varmasti vielä blogin pariin ja kerron työskentelystäni eläinkaupassa.

Love, Jonna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3