torstai 12. syyskuuta 2013

Mut älä unohda että nyt lopultakin on sun vuoro taas!

Hola !

Niin kuin otsikkokin antaa jo ymmärtää, mä elän taas ! Eilen heräsin innoissani aamuun ajatuksella et mun vuoro on nyt, v*itut muista ja niiden mielipiteistä. Tosi vapautunut olo. Tän verran oli pakko mun henkilökohtaisista asioista jauhaa, koska tää todella tuntuu viimein hyvältä ja mä voin ylpeästi olla se kuka olen enkä kukaan muu :)

Vihaajat vihaa
Meitsi vaan takas vilkuttaa
Antaa niiden hiillostaa


Mielummin ihailen vaan jengin talenttia
Heikot ihmiset vihaa sitä
mitä ne ei voi ymmärtää
Suoraan sanottuna munkin mielest
Mä ymmärrän et sua syö
Jos mä oisin vihaaja
varmaan vihaisin mua myös
Mut tajuan et oot meistä se joka itkee
Älä pliis siis enempää nolaa itsees


Edellinen siis ote Cheekin biisistä Vihaajat vihaa.

Mutta siis, asiaan, eli miltä maalaiselo on maistunut, kun jo hetki täällä on vietetty :) Tunnit on pääasiassa ollu tosi kivoja ja helppoja, kun kuitenkin viime vuodelta on jo pohjaa. Luokkakin vaikuttaa mukavammalta ja ennakkoluulottomalta kuin edellinen.. Yllättävän paljon kuitenkin läksyjä tullut (viime vuonna en muistaakseni saanut yksiäkään)

Täysin uusina asioina meikäläiselle olivat kuitenkin RIKKAKASVIT (woot??) ja TRAKTORILLA ajo.. Tuntuu jotenkin turhalta edes opetella niitä, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuudessa tulee tarvitsemaan/ käyttämään :) ! Huomiseksi pitäisi olla opeteltuna ne kasvit, joten luultavammin tää ilta meneekin sit niiden parissa, on nimittäin aikamoinen lista.. wuhuu

Tänään ajolin tosiaan ensimmäistä kertaa ikinä traktorilla. Se meni hyvin, kun miettii että ainut moottoriajoneuvo jota oon ajellut on mökin vanha mopo n. 10v. sitten ja ruohonleikkuri (jos se lasketaan).. Aluksi jännitti siis aivan valtavasti ja olin varma et joku kuolee, kun mut siihen rattiin laitettiin.. Opettaja sanoikin heti että "Kun äitis näkis ni ei kyllä uskois" eli luultavammin näytin juurikin kaupunkilaiselta, joka on ihan pihalla.:D Eihän sitä koskaan tiedä, jos joskus pitää lähteä maalla ajaa kylille. ;)

Nyt kuitenkin jatkan taas kouluhommia, aiheena tällä kertaa kissan ruoansulatus, eli ihan mielesitä siis. :)

Love, Jonna

2 kommenttia:

  1. Mä en ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt, että miksi kenenkään pitäisi edes yrittää olla kukaan muu kuin itseasiassa onkaan.
    Toisaalta kyllä ymmärrän ympäristön/ perheen/ kaveripiirin paineet, jotka kahlitsee ainakin osittain, mutta sen verran minäkin voin antaa periksi...
    Minä kannan työympäristön pakottamana kahleita 8h päivässä, mutta minulle itselleni jää aikaa 16h/ päivässä olla ihan juuri sellainen kuin itse haluan :D

    Voimia vain sinullekin olla juuri niin ihana oma itsesi kuin sitten haluatkin! <3 <3

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3