maanantai 26. elokuuta 2013

Asikkalan puiset rattaat

Helou !

Tosiaan se asuntolapaikka jostakin nyt siunaantui ja pääsin opiskelujen pariin. Eilen tulin siinä 8 aikaan illalla asuntolalle ja siinä sitten kotiuduinkin loppuillan paikkoja järjestellen. On kyl niin paljon hienompi huone tänä vuonna verrattuna edelliseen. Ensinäkin se on MUN kokonaan, joka sopii paremmin ku hyvin tälläselle yksin asumiseen tottuneelle. Yritin ladata kuvaakin mun huoneesta, mut koska oon niin tietokonenero niin ei onnistunut tämä blondilta :D

Tosiaan mun huone täällä on lähes samankokoinen kun mun oma rakas yksiöni. Viime vuonna kalusteet mun asuntolahuoneessa oli tasan sänky, kirjopituspöytä ja puol vaatekaappia.... Nyt mulla on myös sohva (!!! luksusta), kirjahylly ja koko vaatekaappi itselleni :) Muutenkin rakennus, jossa majoitun on tälläi kaupunkilaisen näkökulmasta paljon viihtysäimpi ja modernimpi kuin edellinen. Asuntolaohjaajat majailee myös siellä toisella rakennuksella, ni ei nekään ole koko ajan kyttäämässä perään. Oudolta se tuntuikin näin 22v mielestä :D

Tänään olin jo ekalla tunnillakin, joka oli raksaa. Ei ihan mun juttu, mut ei sitä koskaan tiedä mistä on milloinkin hyötyä.. :)

Huomenna oliskin jo hiukan kiinnostavampi koulupäivä, nimittäin aiheena on koirat JA ensi viikolla pääsemmekin aiheiden aiheeseen; nimittäin KISSOIHIN!! :) Jotenki kyl pelkään et luokka on jakautunut niihin koira-ihmisiin enemmistönä, niin kuin aina...

Tää ilta meneekin luultavammin netissä pyöriessä ja koulukaverin kanssa pölöttäessä. Ei paha, kyl mä pystyn tähän!! Voisin ajatella tän vähän niinku lomana Helsingistä, jossa ne surut tuntuu aina suuremmilta kun niitä on niin paljon aikaa miettiä...

Ihanaa et on pitkästä aikaa jotakin ns. tärkeää tekemistä, eikä vaan niin et aika menee tuoppeja kiskoessa kaupungissa.. Helsinki on koti ja nyt onki entistä ihanampi nähdä kavereita ku on koko viikon ollu täällä. Kunhan se kotiinpaluun aika ensin koittaa. :)

Mut enpä jauha enää, harmi kun en saa noita kuvia nyt lisättyä niin ei ois niin ykstoikkosia ja tylsiä nää mun jutut...

Love, Jonna

1 kommentti:

  1. Nonnih, tosi kiva juttu et järkkäänty se asuntolapaikka ja se on viel tollanen luksushuone. :) Koita nyt jaksaa. Kyllä se aurinko paistaa silloin tällöin joskus risukasaankin. :) Jahei, nähdään täs ihmees joku päivä!

    Terveisin, pubiruususi!

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit <3