keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin !

Nyt on muutama päivä tallusteltu kaupungin katuja :) Asfaltti on ihanan tasaista.
voin kertoa että varmaan ikinä tuntunut näin hyvältä olla kotona ja lomalla !
Hyvä puoli siinä että opiskelee eri paikkakunnalla on kyllä se, että koulujtut tasan jää sinne.. Ei tuu mukana Helsinkiin. Saan lomailla rauhassa.

Rankinta koko hommassa on se, että kaverit ja perhe on muualla. Tuntuu että muut on löytänyt sieltä itselleen jo sellaisia kavereita mitä mulla on täällä. Eli on jo niin lujat siteet muodostettu, joka tuo suurta haastetta. Mutta mä en oo luoivuttaja-tyyppiä, oon vasta vähän aikaa uudessa koulussa ollut :) pidetään lippu korkeella !

Tajusin tässä myös miten paljon parempaan suuntaan mun elämä on vuodessa mennyt. Juttelin vanhan tutun kanssa "entisestä elämästä" ja mietin, et MITEN mä en ole tajunnut että on olemassa oikeasti ihmisiä, jotka välittää ja jopa tykkää musta. Mitään en kuitenkaan kadu, tän ihmisen kautta opin paljon. Ehkä tää mun sisäinen "parantaja" oli taas mukana ja sitä mieltä että "minä muutan tuon ihmisen" :D Naurattaa.. Aina ihminen sortuu samoihin juttuihin.


Njoo se siitä. Elämä on tässä. Nyt on koulupaikka ja paljon ihania mussukoita ympärillä. Ja tykkään itsestäni paljon enemmän kuin vuosi sitten :) Vielä ois muutama päivä lomaa, sit takaisin kouluun/mutaan entistä vahvempana :) Sitä ennen nautin kuitenkin viimeisistä lomapäivistä.
Palaillaan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit <3